Hogyan született a GreenLine?

A GreenLine sok szerencsés véletlennek köszönhetően született meg, majd a piac igényeire reagálva apró lépések sorozata által jutott jelenlegi állapotába.  A folyamatosan változó körülmények között két dolog volt biztos: hiszünk az autómosás forradalmában és nem félünk változtatni a hibáinkon. 

“Azt nem mondhatom, hogy mindig is egy autómosóra vágytam, és azt sem, hogy autómániás lennék. Azt viszont igen, hogy soha nincs időm semmire, mint egy átlag mai embernek, így folyamatosan keresem azokat a lehetőségeket, amelyekkel időt nyerhetek” - meséli Maróti Árpád, a GreenLine Clean alapítója.

“Az egész úgy kezdődött, hogy én elég jól kerestem, és szerettem volna befektetni valamibe, ami a sajátom. Akkoriban egy jóbarátommal - aki akkor már 10 éve mozgott a gumis szakmában - közösen kezdtünk gondolkodni a lehetőségeken” - folytatja. A GreenLine elődjeként végül egy gumiszerviz jött létre.  “Az első szervizes telünkön aztán megint ugyanazzal szembesültem, amivel minden évben, hogy még nem sikerült lecserélnem a nyári gumim - miközben mostmár van egy gumiszervizem is. Ekkor ékelődött a fejembe a gondolat: miért ne tudna házhoz menni egy gumiszerviz, mondjuk egy teherautón? Egy évvel később az elsők között indítottunk mobil gumis szolgáltatást Magyarországon” - mondja Maróti. 

A projektet egyetlen cél vezérelte: macera nélkül, minél kevesebb időráfordítással lehessen megoldani a gumicserét. A mobil gumicserére épülő vállalkozás hamarosan mobil autómosás szolgáltatással bővült. Az akkorra sokrétű tevékenységgel (ám mégis kevés alkalmazottal) működő cég kettévált.

A GreenLine Clean első saját tisztítószereit Maróti Árpád alapító a kertje végében, egy fa tárolóban, saját kezűleg palackozta. Ekkor derült ki, hogy ez egy technológiaváltó megoldás lehet:

  1. A klasszikus mosóknál kényelmesebb, kulturáltabb körülmények között tudunk autómosási szolgáltatást nyújtani.

  2. A GreenLine mosó indításának, kisebb tőke-, és adminisztrációs igénye van a hagyományos mosókhoz képest.

  3. 90% feletti víz megtakarításával és 60% feletti áram megtakarításával igencsak környezetbarát technológia.

Mindent összegezve felmerült a kérdés, hogy ha mindez igaz, akkor miért mosna bárki a régi módszerrel? Erre egy releváns válasz volt (és van a mai napig): azért, mert nem ismerik, illetve nagyon kevés helyen érhető el. A vízió tehát megszületett: elérhetővé kell tenni a lehető legtöbb ember számára az innovatív és környezetbarát autómosás módszerét. Így indult el az autómosó-hálózat első verziója  a kert végi faviskóból…

…azóta megszámlálhatatlan változáson, finomhangoláson vagyunk túl – de egy dolog ma is a régi: egyszerűbb, időtakarékosabb megoldást nyújtunk ügyfeleinknek – ma már több, mint 50 helyszínen országszerte.

Zurück
Zurück

Apró léptekkel a fenntartható jövő felé